مدیریت بازاریابی بینالمللی - راهی برای فتح بازارهای جهانی 🌍
چرا این دوره رو انتخاب کنم؟
تو دنیای امروز که کسبوکارها دارن مرزها رو پشت سر میذارن، یادگیری اصول بازاریابی بینالمللی یه امتیاز بزرگه. این دوره بهت کمک میکنه بازارهای جهانی رو مثل حرفهایها تحلیل کنی و استراتژیهای مؤثر طراحی...
مدیریت بازاریابی بینالمللی - راهی برای فتح بازارهای جهانی 🌍
چرا این دوره رو انتخاب کنم؟
تو دنیای امروز که کسبوکارها دارن مرزها رو پشت سر میذارن، یادگیری اصول بازاریابی بینالمللی یه امتیاز بزرگه. این دوره بهت کمک میکنه بازارهای جهانی رو مثل حرفهایها تحلیل کنی و استراتژیهای مؤثر طراحی کنی.
چی یاد میگیریم؟ 📚
شناخت محیط بازاریابی جهانی و تأثیر عوامل سیاسی، اقتصادی روی کسبوکار
تفاوتهای فرهنگی در بازاریابی و چطور با این چالشها برخورد کنیم
مدل STP (بخشبندی، هدفگیری، موقعیتیابی) برای بازارهای خارجی
آمیخته بازاریابی 4P (محصول، قیمت، ترویج، مکان) در سطح بینالمللی
ساختار دوره 🗂️
بخش اصلی
تعداد جلسات
مدت زمان
معرفی مدیریت بازاریابی بینالمللی
7 جلسه
1 ساعت و 8 دقیقه
مرور جامع بازاریابی جهانی
5 جلسه
41 دقیقه
اصول مدیریت بازاریابی
4 جلسه
31 دقیقه
ترکیب بازاریابی و مدل STP
7 جلسه
54 دقیقه
تحلیل استراتژیهای بازاریابی
6 جلسه
50 دقیقه
مثال کاربردی: فرض کن میخوای یه محصول لبنی رو به بازار امارات صادر کنی. این دوره بهت یاد میده چطور با توجه به ذائقه محلی، قوانین حلال و رقبای منطقهای، برنامه بازاریابی تدوین کنی.
این دوره برای کیا مناسبه؟ 🤔
دانشجوهای مدیریت و بازرگانی که میخوان رزومه قوی داشته باشن
فعالان حوزه صادرات که میخوان دانششون رو به روز کنن
کسایی که تو شرکتهای چندملیتی کار میکنن یا قصد مهاجرت شغلی دارن
تخفیف ویژه: فرصت رو از دست نده! الان میتونی این دوره جامع رو با شرایط ویژه تهیه کنی و یه قدم از رقبا جلوتر باشی.
نکته جالب: تو بازاریابی بینالمللی گاهی یه رنگ میتونه معنی کاملاً متفاوتی داشته باشه! مثلاً سفید تو بعضی فرهنگها نماد پاکیه اما تو برخی کشورها رنگ عزا محسوب میشه. این چیزیه که تو این دوره عمیقاً باهاش آشنا میشی.
تسلط بر مدیریت بازاریابی بینالمللی را تجربه کنید. ثبتنام با تخفیف!