این دوره به شما میآموزد چگونه با استفاده از۲۱ فرمول دقیق و اثباتشده جملهسازی، مشتریان با ویژگیها و رفتارهای مختلف را به شکل مؤثر متقاعد کنید.فرمولهای ارائه شده در این دوره برایانواع مشتریانطراحی شده است: مشتری شکاک، مشتری تصمی...
21 فرمول متقاعدسازی فروش حرفهای
مقدمه و معرفی
درباره دوره
این دوره به شما میآموزد چگونه با استفاده از۲۱ فرمول دقیق و اثباتشده جملهسازی، مشتریان با ویژگیها و رفتارهای مختلف را به شکل مؤثر متقاعد کنید.فرمولهای ارائه شده در این دوره برایانواع مشتریانطراحی شده است: مشتری شکاک، مشتری تصمیمگیرنده کند، مشتری حساس به قیمت، مشتری تحلیلگر و مشتریانی که تمایل اولیهای به خرید ندارند.با گذراندن این دوره، شما قادر خواهید بوددر مکالمات حضوری، تماس تلفنی، پیامهای دایرکت و ارائههای فروش، جملاتی را بهکار ببرید که قدرت قانعکنندگی بالایی دارند و شانس موفقیت در فروش را به طرز محسوسی افزایش میدهند.در پایان دوره، دانشجویان یککتابچه عملی شامل جملات آماده و کاربردیایجاد میکنند که میتواند بلافاصله در فرایند فروش استفاده شود و مهارت گفتاری فروش را به سطح حرفهای ارتقا دهد.
این دوره به شما میآموزد چگونه با استفاده از۲۱ فرمول دقیق و اثباتشده جملهسازی، مشتریان با ویژگیها و رفتارهای مختلف را به شکل مؤثر متقاعد کنید.
۲۱ فرمول دقیق و اثباتشده جملهسازی
فرمولهای ارائه شده در این دوره برایانواع مشتریانطراحی شده است: مشتری شکاک، مشتری تصمیمگیرنده کند، مشتری حساس به قیمت، مشتری تحلیلگر و مشتریانی که تمایل اولیهای به خرید ندارند.
انواع مشتریان
با گذراندن این دوره، شما قادر خواهید بوددر مکالمات حضوری، تماس تلفنی، پیامهای دایرکت و ارائههای فروش، جملاتی را بهکار ببرید که قدرت قانعکنندگی بالایی دارند و شانس موفقیت در فروش را به طرز محسوسی افزایش میدهند.
در مکالمات حضوری، تماس تلفنی، پیامهای دایرکت و ارائههای فروش
در پایان دوره، دانشجویان یککتابچه عملی شامل جملات آماده و کاربردیایجاد میکنند که میتواند بلافاصله در فرایند فروش استفاده شود و مهارت گفتاری فروش را به سطح حرفهای ارتقا دهد.