در دنیای پررقابت امروز، حفظ مشتریان وفادار مثل گنجینهای باارزشه. این دوره بهتون یاد میده چطور ارتباطات مؤثر با مشتریان رو بسازید و اونها رو تبدیل به طرفداران پروپاقرص برندتون کنید.
چی یاد میگیرید؟
اصول ارتباط مؤثر: تکنیکهای حرفهای برای درک نیازهای واقعی مشتری
...
چرا این دوره مهمه؟
در دنیای پررقابت امروز، حفظ مشتریان وفادار مثل گنجینهای باارزشه. این دوره بهتون یاد میده چطور ارتباطات مؤثر با مشتریان رو بسازید و اونها رو تبدیل به طرفداران پروپاقرص برندتون کنید.
چی یاد میگیرید؟
اصول ارتباط مؤثر: تکنیکهای حرفهای برای درک نیازهای واقعی مشتری
افزایش رضایت: روشهای عملی برای بهبود تجربه مشتری
ساختن وفاداری: استراتژیهایی که مشتری رو بارها برمیگردونه
تبدیل مشتری به سفیر: وقتی مشتریان شما رو معرفی میکنن!
این دوره واسه کیه؟ 👥
صاحبان کسبوکارهای کوچیک و بزرگ
مدیران فروش و بازاریابی
کارشناسان پشتیبانی مشتری
دانشجوهای مدیریت و بازاریابی
هرکسی که میخواد مهارتهای ارتباطیاش رو تقویت کنه
جزئیات دوره 📋
مشخصات
توضیحات
مدت زمان
1 ساعت و 13 دقیقه
تعداد جلسات
11 بخش آموزشی
سطح
مقدماتی تا متوسط
هزینه
کاملاً رایگان
یه نکته کاربردی:
همیشه به یاد داشته باشین که "مشتری راضی بهترین تبلیغاته". یه تجربه خوب میتونه دهها مشتری جدید براتون بیاره! این دوره دقیقاً یاد میده چطور این تجربه رو خلق کنید.
پ.ن: تمام محتوای آموزشی به صورت رایگان در اختیارتون قرار گرفته، پس فرصت رو از دست ندین!
بهبود روابط با مشتری مسلط شوید، رایگان یاد بگیرید