قیمتگذاری یه مهارت حیاتی در بازاریابیه که میتونه سرنوشت کسبوکارها رو تغییر بده. خیلی از بیزینسها فقط به خاطر استراتژیهای غلط قیمتگذاری دچار ضررهای سنگین میشن. این دوره بهتون یاد میده چطور با تکنیکهای حرفهای، قیمتهایی تعیین کنید که هم سودآور باشه هم مشتریپسند.
چی...
چرا این دوره مهمه؟
قیمتگذاری یه مهارت حیاتی در بازاریابیه که میتونه سرنوشت کسبوکارها رو تغییر بده. خیلی از بیزینسها فقط به خاطر استراتژیهای غلط قیمتگذاری دچار ضررهای سنگین میشن. این دوره بهتون یاد میده چطور با تکنیکهای حرفهای، قیمتهایی تعیین کنید که هم سودآور باشه هم مشتریپسند.
چی یاد میگیرید؟ ✨
مفاهیم پایه و اهمیت قیمتگذاری در بازاریابی
استراتژیهای مختلف برای قیمتگذاری محصولات و خدمات
مدلهای علمی قیمتگذاری و کاربردشون
تکنیکهای روانشناسی برای تاثیرگذاری روی تصمیم خرید مشتری
روشهای افزایش فروش از طریق قیمتگذاری هوشمندانه
سرفصلهای اصلی دوره:
مفاهیم پایه (5 جلسه - 15 دقیقه)
استراتژیها (3 جلسه - 24 دقیقه)
مدلهای قیمتگذاری (6 جلسه - 1 ساعت 5 دقیقه)
قیمت خدمات و آثار هنری (4 جلسه - 13 دقیقه)
روانشناسی قیمت (2 جلسه - 10 دقیقه)
این دوره برای کیا مناسبه؟ 👥
صاحبان کسبوکارهای کوچیک و بزرگ
فعالان حوزه بازاریابی و فروش
دانشجوهایی که میخوان وارد دنیای کسبوکار بشن
کسایی که به مشاوره قیمتگذاری علاقه دارن
مزیت ویژه این دوره 💎
برخلاف خیلی از دورههای دیگه، این آموزش تمام جنبههای قیمتگذاری رو پوشش میده - از تکنیکهای ساده گرفته تا روشهای حرفهای برای بیزینسهای بزرگ. با تخفیف ویژه فعلی، فرصت رو از دست ندید!
بعد از دوره چه مهارتی کسب میکنید؟ 🚀
میتونید:
- برای محصولات و خدمات خودتون قیمت مناسب تعیین کنید
- استراتژی قیمت رو بر اساس بازار تغییر بدید
- به عنوان مشاور قیمت فعالیت کنید
نکته کاربردی: یه تکنیک ساده برای شروع - همیشه به جای گرد کردن قیمت (مثلا 100,000 تومان)، اعداد شکسته مثل 99,800 تومان رو استفاده کنید. این کار تاثیر روانی خوبی روی مشتری داره!
تسلط بر تکنیکهای قیمتگذاری را با تخفیف تجربه کنید