در دنیای امروز، فقط دانستن زبان انگلیسی کافی نیست. باید بتوانید حرفهای و مؤثر صحبت کنید.اگر میخواهید در جل...
مهارتهای ارتباطی زبان انگلیسی: صحبت کردن حرفهای
ارتباط حضوری: قدرت ارتباطات چهره به چهره
ملاقات و گفتگو به صورت آنلاین
گفت و گوی تلفنی موثر
کلیدهای یک مصاحبه قوی
درباره دوره
در دنیای امروز، فقط دانستن زبان انگلیسی کافی نیست. باید بتوانید حرفهای و مؤثر صحبت کنید.اگر میخواهید در جلسات کاری، مصاحبههای شغلی، تماسهای تلفنی و ارائههای بینالمللی، اعتماد به نفس داشته باشید و تأثیر بگذارید، این دوره برای شماست.این دوره ویژهی افرادی طراحی شده که میخواهند مهارت صحبتکردن به زبان انگلیسی را فراتر از حالت معمول و سطحی ارتقا دهند. شما یاد میگیرید که چگونه در موقعیتهای رسمی و کاری به انگلیسی صحبت کنید: چه حضوری، چه در تماس تصویری، و چه پشت تلفن.در این دوره نهتنها روی تلفظ، لحن و دایره لغات تمرکز میشود، بلکه مهارتهایی مانند ارتباط مؤثر، وضوح در بیان، زبان بدن، فن بیان و کاهش اضطراب حین صحبتکردن نیز آموزش داده میشود. شما میآموزید چگونه ایدههای خود را به شکل حرفهای و روان بیان کنید، مخاطب را جذب کنید، و تصویری قوی و متقاعدکننده از خود ارائه دهید.در دنیای رقابتی امروز، این مهارت میتواند مزیت بزرگی برای شما باشد. چه در جلسات کاری بینالمللی، چه هنگام ارائهی پروژهها، و چه در مصاحبههای شغلی.
در دنیای امروز، فقط دانستن زبان انگلیسی کافی نیست. باید بتوانید حرفهای و مؤثر صحبت کنید.
اگر میخواهید در جلسات کاری، مصاحبههای شغلی، تماسهای تلفنی و ارائههای بینالمللی، اعتماد به نفس داشته باشید و تأثیر بگذارید، این دوره برای شماست.
این دوره ویژهی افرادی طراحی شده که میخواهند مهارت صحبتکردن به زبان انگلیسی را فراتر از حالت معمول و سطحی ارتقا دهند. شما یاد میگیرید که چگونه در موقعیتهای رسمی و کاری به انگلیسی صحبت کنید: چه حضوری، چه در تماس تصویری، و چه پشت تلفن.
در این دوره نهتنها روی تلفظ، لحن و دایره لغات تمرکز میشود، بلکه مهارتهایی مانند ارتباط مؤثر، وضوح در بیان، زبان بدن، فن بیان و کاهش اضطراب حین صحبتکردن نیز آموزش داده میشود. شما میآموزید چگونه ایدههای خود را به شکل حرفهای و روان بیان کنید، مخاطب را جذب کنید، و تصویری قوی و متقاعدکننده از خود ارائه دهید.
در دنیای رقابتی امروز، این مهارت میتواند مزیت بزرگی برای شما باشد. چه در جلسات کاری بینالمللی، چه هنگام ارائهی پروژهها، و چه در مصاحبههای شغلی.