مدیران فروشی که میخوان تیمشون رو حرفهای تربیت کنن
ویزیتورهایی که میخوان فروششون رو افزایش بدن
دانشجوهایی که به دنبال شغل پردرآمد میگردن
کسایی که میخوان بدونن چطور باید محصولشون رو معرفی کنن
یه نکته کاربردی از دوره 💡
تو بخش "مدیریت اعتراضات"، یاد میگیرید که اعتراض مشتری رو نه به عنوان مشکل، بلکه به عنوان فرصت ببینید. اینطوری میتونید هم مشکل رو حل کنید، هم اعتماد مشتری رو جلب کنید.
پیشنمایش رایگان هم دارید میتونید قبل از خرید ببینید تا مطمئن بشید محتوا چیزی هست که دنبالش میگردید.